נכון להיום השיווק הולך ונהיה יותר ויותר פרסונלי. היכולות הטכנולוגיות של מערכת דיוור טובה, מאפשרות הגעה לקהל ממוקד יותר, מה שמאפשר
לכל בעל עסק למקד את המסרים על פי צרכי הקהל שלו, ואפילו לפלח את הקהל לפי סוגי מוצרים ותתי קטגוריות, על פי פרמטרים שונים ומגוונים.
למה זה טוב? ככל שהקהל יקבל מסרים ממוקדים המותאמים לו, הסיכוי ליצירת קשר אמיתי שיוביל למכירה גדל.
בשונה מפרסום בעיתון או בטלויזיה, בניוזלטר ניתן להתמקד רק בקהל ספציפי ולהתאים לו את המסר, למנוע בזבוז משאבים, זמן וכסף.
השימוש בניוזלטר פרסונלי משפר את אחוזי ההמרה, ושימוש נכון בו יכול להביא לעליה משמעותית במכירות, וכל זה באמצעות כלי זול ונגיש.
אז איך עושים פרסונליזציה נכונה?
במערכת הדיוור של מסר עשר, לאחר שליחת ניוזלטר, מתקבל דו"ח תוצאות, המאפשר לנו לראות מי מהנמענים התעניין באיזה מהקישורים שהכנסנו לדיוור.
הכי טוב שנסביר דרך דוגמא:
בעלת חנות אינטרנטית למוצרי קוסמטיקה, ששולחת פעם בשבוע ניוזלטר ובו מבצעים המתאימים ללקוחות שונים:
קרם לעור יבש, קרם לעור שומני, קרמים של חברה מסויימת, מוצרי איפור וכדומה. תחת כל מוצר יש קישור המוביל לעמוד המוצר באתר.
לאחר שליחת הניוזלטר, תוכל בעלת החנות לראות בדו"ח השליחה מי מהנמענים לחץ על איזה קישור, ואף ליצור קבוצה ייחודית לכל אחד מהמוצרים:
לקוחות שהתעניינו בקרם לעור שמן, לקוחות שהתעניינו בקרם לעור יבש וכו'…
בשלב הבא, תוכל בעלת החנות לשלוח ניוזלטר ייחודי לכל קבוצה, עם מוצרים רלוונטיים על פי סוג העור, או קבוצת המוצרים בהם היתה התעניינות.
למעשה, ניתן בעזרת הפרסונליזציה, לפלח את קהל הנמענים שלנו לפי קטגוריות שרלוונטיות עבורנו, ולהשיג דיוק ומעורבות גבוהה יותר של הקהל.
והכל בקלות ובפשטות, תוך מיקסום השימוש ביכולותיה של מערכת הדיוור.