אז הבנת שדיוור אלקטרוני ושליחת ניוזלטר הם כלי עוצמתי לשיווק העסק שלך, ועשית מנוי למערכת דיוור. שלחת דיוור ראשון, דיוור שני ואפילו שלישי, ואין תגובות… "זה לא עובד" "אנשים לא באמת קוראים את זה" "ניסיתי, שלחתי, לא ראיתי תוצאות, אני מוותר" אלה משפטים שאנחנו שומעים מדי פעם מלקוחות.
מה הסוד הגדול בדיוור אלקטרוני ואיך זה באמת עובד?
הדבר החשוב ביותר בשליחת ניוזלטר הוא סבלנות. כן כן!
חישבו על עצמכם ועל תיבת האינבוקס שלכם- בכל יום אתם מקבלים עשרות אם לא מאות ניוזלטרים ודיוורים, התכתבויות ועוד… מה אתם עוצרים לקרוא ומתי? סביר שאתם קוראים את מה שחשוב ומעניין אתכם, מה שבאותו הרגע ממש מתחבר למשהו בחיים שלכם, וכמובן, ברגע שיש לכם פניות לכך.
כך גם הלקוחות שלכם.
לכן, שליחת ניוזלטר פעם אחת, פעמיים ואפילו שלוש, אינה אינדיקציה להצלחתו. הצלחתו של הניוזלטר נמדדת לאורך זמן, ועליה ליצור מערכת יחסים עם הנמען.
חישבו רגע- איך עובד הפרסום של החברות הגדולות במשק? למה למעשה הן ממשיכות לפרסם? הרי כולם כבר מכירים את המותג שלהם, אז אולי אפשר לוותר?…
החברות המובילות במשק יודעות שברגע שיפסיקו לראות את המותג שלהם, יראו מותגים אחרים וישכחו מהם. החזרה על המסר במדיות השונות: טלויזיה, עיתונות, שלטי חוצות ונכון להיות גם אינטרנט, גורמת למסר להיקלט ולהישאר בראשם של הלקוחות הפוטנציאליים. כך שברגע הנכון, כשיתעורר הצורך למוצר, הם כבר ידעו במי לבחור…
יחד עם הנאמר, חשוב שהניוזלטר שלנו יהיה מעניין ובעל ערך ללקוח, מושך ומעוצב בצורה נעימה וקלה לניווט ושימוש, כדי שכשיגיע הרגע הנכון, הלקוח יוכל בקלות להשיג אותנו או לרכוש את המוצר שלנו.